Waarom Zibler
Zibler is een klussendienst voor mensen die onvoldoende tijd hebben of onhandig zijn om zelf kleine klusjes uit te voeren. Door middel van een maandelijkse bedrag krijg je een membership voor een bepaalde tijd. Hiermee is het mogelijk om klusjes in en rondom de woning of pand te melden waarna een vakman uit het Zibler team het klusje bij je thuis uitvoert. Voorbeelden van kleine klusjes zijn: het ophangen van schilderijen, bevestigen van planken, vervanging van gebroken deurscharnieren of deur- en raamsloten, toilet verstoppingen, lamp vervangen en nog veel meer kleine klusjes.
Zibler zet zich in om de beste service en kwaliteit te leveren in je woning. Het Zibler team bestaat uit de beste lokale vakmannen die snelle en effectieve oplossingen bieden tegen een vaste prijs per maand. Overigens hoef je zelf niet in de stress te zitten om op zoek te gaan naar iemand die het klusje kan uitvoeren. Je meldt simpelweg online of telefonisch het klusje en Zibler stuurt een vakman naar je toe!
Onverwachte reparaties zijn duur, waar vaak niet op is gerekend in het maandelijks budget. Met een Zibler membership kun je gemakkelijker budgetteren voor deze onvoorziene kosten. Een membership biedt je een meerwaarde doordat je alle gedekte klusjes voor een maandelijks bedrag ontvangt, zonder daar al teveel moeite voor te doen.
Over de membership pakketten
Ieder membership pakket heeft zijn eigen opties. Het is aan jou om te bepalen welke het dichtst bij jou behoefte ligt. Daarnaast bestaat iedere membership pakket uit het onbeperkt melden van klusjes. De klusjes die gedekt worden door een membership tref je in de Algemene Voorwaarden.
Na het afsluiten van een Zibler membership pakket, kun je per direct een klusje melden. Je geeft je beschikbaarheid door en Zibler bevestigt hierna de afspraak. Tenslotte komt er een Zibler vakman langs om het klusje uit te voeren.
Ja zeker! Voor zover Zibler zich bevindt in het gebied van het nieuwe adres, kun je via Mijn Zibler het adres wijzigen of telefonisch contact met ons opnemen. Hierbij verwachten wij van u een kopie van de inschrijving in de nieuwe gemeente ter bewijs. Na de adreswijziging en goedkeuring kun je gelijk een nieuw klusje melden!
Wij werken met een grote massa mensen waardoor Zibler een koopkracht in bulk heeft. Hierdoor krijgen wij extra kortingen waar onze members van profiteren.
De looptijd van een membership pakket duurt minstens één jaar. Daarna is het maandelijks opzegbaar.
Reparatie- en onderhoud klusjes
Op onze website kun je door eenvoudig de stappen te volgen, online het klusje melden. Het is ook mogelijk om telefonisch een klusje te melden, vooral bij spoedklusjes is dit van belang!
Zodra je een membership pakket bij Zibler hebt afgesloten kun je 24 uur per dag online een klusje melden. Tijdens onze kantooruren is het ook mogelijk om telefonisch het klusje te melden. Betreft het een spoedsituatie? Dan kun je dit alleen telefonisch melden gedurende onze kantooruren.
Nee, dit is helaas niet mogelijk! Ieder klusje is vaak een andere soort service. Hierdoor sturen wij per klus een daarvoor geschikte vakman naar je toe. Het is wel mogelijk om ieder klusje apart te melden. Hierna zou je eventueel de Zibler helpdesk kunnen bellen om te kijken hoe we de klusjes zo gunstig mogelijk kunnen inplannen.
Onze helpdesk team staat van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur klaar om je vragen te beantwoorden. Op deze kantoortijden worden ook de klusjes verzoeken behandeld. Indien je op zaterdagavond een klusje meldt, dan wordt deze pas vanaf maandag behandeld en gecoördineerd.
Bij het melden van het klusje, geef je drie voorkeursdata aan. Bij het maken van de afspraak houden wij hier rekening mee. Vervolgens ontvang je zo snel mogelijk een bevestiging over de definitieve afspraak.
Zibler stelt eisen aan de selectie van zijn vakmannen. Enkele criteria waarop vakmannen worden geselecteerd is diploma, VOG verklaring, kennis en ervaring, vakkundigheid en kwaliteit van werk leveren.
Zibler bespaart je het gedoe van het zoeken naar de juiste persoon die je toevertrouwd in je woning. Ons team bestaat uit professionele vakmannen die geselecteerd zijn aan de hand van belangrijke criteria. Hierdoor kunnen wij jou verbinden met een vakman van hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs.
Zibler streeft ernaar om zoveel mogelijk klusjes op te lossen. Indien er sprake is van een complex probleem, dan bekijken we allereerst grondig naar de situatie. In overleg met de member wordt een oplossing geboden voor het probleem. Het is mogelijk dat Zibler niet in staat is om dit zelf op te lossen maar wel hierover een advies kan verstrekken.
Je kan onbeperkt klusjes melden bij Zibler, het enige waar rekening gehouden moet worden is ons limiet. Zibler hanteert namelijk een limiet van 25% over de totale membership pakket uren in een periode van 3 maanden. Indien je dit limiet hebt bereikt en je wil in diezelfde periode nog een klus melden dan kan dit enkel op basis van meerwerk waarbij de kosten apart in rekening worden gebracht.
In de Algemene Voorwaarden wordt specifiek vermeldt welke klusjes wel of niet worden gedekt.
Ja, dit kan zeker. Als het blijkt dat er meer klusjes zijn dan aanvankelijk is gemeld door de member, dan verricht de vakman deze, mits hij hier de tijd voor heeft. Allereerst geef je schriftelijk akkoord voor de extra klusjes. Vervolgens ontvang je per direct een e-mail met een omschrijving van de nieuwe klusjes. Zodra je akkoord geeft op de uitvoering en de vakman is beschikbaar om deze uit te voeren, zullen de extra klusjes plaatsvinden. Het is hierbij belangrijk om rekening te houden met mogelijk meerwerk.