Wij hebben het online afsluiten van een membership pakket zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kiest de voorkeur van een pakket uit aan de hand van jouw behoeftes, je vult je persoonlijk gegevens in en vervolgens kun je direct beginnen met het melden van een klusje! Zo simpel is dat. Lukt het niet? Hieronder leggen we je stap voor stap uit hoe je een Zibler membership pakket kunt afsluiten.
Het afsluiten van een membership pakket gaat als volgt:
Stap 1: Klik via het menu op ‘pakketten’ om de pagina te openen waar de beschikbare membership pakketten worden getoond.

Stap 2: Maak een keuze uit één van de drie membership pakketten en klik vervolgens op de knop ‘ik wil Simpel/Standaard/Flexibel’.

Stap 3: Vul de postcode in van de woning of pand. Er wordt weergegeven of Zibler wel of niet beschikbaar is in jouw omgeving. Indien het wel mogelijk blijkt, klik dan op de knop ‘verder’.

Stap 4: Vul hier je persoonlijke gegevens in. Indien je al een Zibler account hebt, dan worden de gegevens automatisch ingevuld na het inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op de knop ‘volgende’ en vul de overige gegevens in.
<image>
Stap 5: Controleer je aanvraag en de ingevulde gegevens op juistheid. Maak je aanvraag definitief door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en op de knop ‘bevestig’ te klikken.
<image>
Je ontvangt per direct een bevestiging van je aanvraag in je mailbox. Daarnaast ontvang je per e-mail een link waarmee je een wachtwoord kunt instellen om in te loggen op je Mijn Zibler account. Indien je al een Zibler account hebt, dan ontvang je dit uiteraard niet. Met een geldige membership kun je met dit account per direct een klusje melden! Tussen de 19e en 30e van iedere maand ontvang je per e-mail je factuur. Binnen zeven dagen na factuurdatum wordt het bedrag geïncasseerd van het betreffende rekeningnummer. Is er iets onverhoopt misgegaan? Neem dan contact met ons en wij helpen jou graag met jouw probleem.